avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Conducere sub influenta alcoolului
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Conducere sub influenta alcoolului

In data de 4.11.2017 m am intors din oras cu taxiul si am realizat ca mi-am uitat portofelul intr-un bar din localitatea in care locuiesc.Speriat, m am suit in masina si am plecat sa imi recuperez portofelul.
Bausem,Am facut accident, intrand cu masina intr-o lada frigorifica.Politia a sosit in 3 minute la locul faptei ( cineva a sunat la 112).Am suflat in etilotest si a iesit 0,76.
Am acceptat probele de sange iar acum astept rezultatul.
Lada frigorifica o voi plati maine.
Sunt student la drept in anul 4 la zi, am loc de munca full time , ba chiar prestez ore suplimentare.Am intrebat fosti colegi , care acum lucreaza in politie daca are rost sa platesc analizele, ei mi au spus ca nu are rost deoarece acestea vin in scurt timp.
Intrebarea mea este daca am vreo sansa sa obtin amanarea aplicarii pedepsei printr-un acord de recunoastere a vinovatiei.Mentionez ca este primul meu contact cu penalul, sunt student, sunt angajat( sunt bine integrat in societate).
Tot ce imi doresc este sa imi pot lua permisul cat mai repede, deoarece am mare nevoie de acesta.
Cel mai recent răspuns: zugoza5 , utilizator 18:39, 13 Decembrie 2017
Poate dura si peste 1 an de zile pana sa fie platite analizele din fondurile ministerului.
Daca nu le platiti acum, oricum o sa fiti obligat sa le platiti la finalul procesului prin hotarare sub forma de cheltuieli judiciare.
Alcoolemia in sange o sa iasa destul de mare si ati avut si incident rutier.
Probabilitatea sa fiti condamnat este destul de mare, nu cred ca procurorul sa fie de acord cu modalitatea de individualizare pe care o doriti dvs.

credeti ca amenda penala este o pedeapsa mai corecta sau este vorba de pedeapsa cu suspendare?