avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 408 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Documente semnate
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Documente semnate

Buna ziua,

La firma la care lucrez ca inginer, am fost responsabil de o anumita lucrare. La terminarea lucrării, pe lângă procesul de predare al lucrării, reprezentantul firmei prestatoare mi-a dat sa semnez încă un document prin care firma lucrez a luat la cunoștința faptul ca plata se va face intr-un cont la BRD si nu cel al firmei care e efectuat lucrările(cred ca au luat banii din banca pentru a face lucrarea urmând sa fie plătiți de către noi in termen de 30 zile de la facturare).
Directorul meu de departament împreuna cu cel de la Juridic m-au mustrat, sa zic asa, pe motiv ca nu am voie sa semnez asemenea acte.
Acum aștept eventualele sancțiuni disciplinare, care pot ajunge pana la situația în care firma la care lucrez sa își recupereze banii de la mine, după cum a zis directorul de la juridic.
Chiar dacă nu cunosc situația cu aceste documente exact și acum îmi dau seama ca am greșit ca nu am cerut părerea cuiva de la juridic înainte de a semna, nu cred ca se cuvine sa fiu sancționat în vreun fel, deoarece nu am fost vreodată informat ca nu avem voie sa semnat asemenea documente și de asemenea, dacă nu sunt împuternicit de către firma sa semnez asemenea acte, actul este nul, nu?(dacă as fi semnat ca predau unei firmei o hala de la noi din fabrica, nu cred ca era valid actul)
Va rog sa ma ajutați cu un răspuns.
Mulțumesc.

Alte discuții în legătură

Penalizari parcare in cadrul fabricilor? Mihai Mi Mihai Mi Buna Ziua! Fabrica are 4 parcari si 2 hale in paralel. 2 parcari sunt in fata halelor (una la intratrea in fabrica la prima hala si una in fata birourilor ... (vezi toată discuția)