avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 836 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garanție ceas
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garanție ceas

Buna ziua. Am achiziționat un ceas acum două săptămâni la care am un certificat de garanție valabil pe o perioadă de 2 ani.
Mi-a picat un buton lateral al ceasului, pe care l am pierdut.
Nu am realizat când s a întâmplat asta, doar am văzut când nu mai era.
În certificat scrie că nu sunt acoperite de garanție cureaua, brățara, placajul, carcasa, remontorul, geamul și bateria.
Asta înseamnă că butonul este acoperit de garanție?
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 18:01, 18 Noiembrie 2017
In mod normal trebuie sa fie acoperit de garantie atata timp cat nu este precizat in certificatul de garantie. Butonul nu este aceeasi piesa cu remontorul, probabil seteaza anumite caracteristici ale ceasului.
Da, mai are 4 butoane laterale pentru setarea modului digital. Fiecare pentru o anumită funcție și nu l mai pot seta fără acel buton
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Mergeti cu el in garantie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Clauza de excludere a garanției AndreeaMPopa AndreeaMPopa Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni. Prima ... (vezi toată discuția)
Inlocuirea unui produs Cristian8812 Cristian8812 Va salut, am o problema cu cei de la Splendor Cluj. Am lasat pentru a 3-a oara un ceas in garantie, prima data pentru schimbarea unei baterii ( cost 55 de lei ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil Myhai007 Myhai007 Buna ziua, Am trimis un telefon la garantie acesta neavand program publicu a trebuit sa il duc la firma X. Telefonul avea mai multe probleme: nu se auzea cand ... (vezi toată discuția)