Buna ziua,
rog sa ma ajutati cu cateva lamuriri legate de contractele de confidentialitate.
Lucrez intr-o firma avand functia de Director Vanzari, iar fiecare nou angajat al firmei i se ofera un regulament de ordine interioara si un contract de confidentialitate semnate in dubul exemplar. Ctr de confidentialitate are inscris toate aspectele care ar prejudicia firma de actiunile sau inactiunile angajatilor nostri. Mentionez ca aceste contracte Nu sunt facute la notar ci in interiorul firmei.
Pana acum nu a fost cazul sa aduc in discutie aceste contracte, insa de curand 5 dintre cei mai buni angajati au fost "racolati" de o firma concurent,; anuntandu-si demisia, acestia urmeaza sa lucreze in continuare pt acea firma concurenta.
Va rog foarte mult sa-mi transmiteti daca pot aduce in discutie ctr de confid, si daca acestea au valoare juridica sau pana la urma ce pot face intr-o astfel de situatie, intrucat firma in care lucrez a fost serios afectata de aceste actiuni ale angajatilor si a firmei concurente,
Puteti sa-i actionati in instanta pentru plata de daune-interese.Era bine daca le aveati stabilite in contract.dar si asa aveti sanse.trebuie insa sa aduceti probe despre ce daune v-au fost efectiv pricinuite.