avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 807 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Cat trebuie sa iau net in mina salariu?
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Cat trebuie sa iau net in mina salariu?

Lucrez ca agent de paza la 1 depozit, cu program in ture de noapte 12 cu 36 ore,iar sambata 20 de ore si duminica 24 ore.,am contract individual de munca cu program de 8 ore,cu 1500 brut.patronul ne da 1100 lei si 21 bonuri adica insumat 1400 de lei la 220 240 ore lucrate intro luna,calendaristica.in plus sarbatorile nationale lucram 24 ore si nu primim nici 1 ban in plus si nici ore libere nu ne da.as dori 1 calcul de contabilitate,cam cat ar trebui sa iau in mina salariu netla 228 ore pe luna lucratoare.va multumesc astept raspuns.
ionica.
Ultima modificare: Duminică, 3 Decembrie 2017
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:19, 16 Ianuarie 2018
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele
Salariul minim brut
ionel stavar
Utilizator 23:13, 15 Ianuarie 2018