Buna ziua! As dori si eu sa aflu daca si cum as putea sa obțin o recalculare a cheltuielior de intretinere ale apartamentului in situatia in care am platit pentru un calorifer nefunctional. Eu i-am spus administratorului ca acel calorifer nu functioneaza si m-am bazat pe asta ca nu imi va trece la plata acel calorifer (sau suprafata aferentă) si totuși l-am platit 3 ierni pana mi-am dat seama. Am facut o cerere de recalculare dar mi-a spus ca nu poate sa faca asa ceva. Întrebarea mea este daca am vreo posibilitate sa obțin acea recalculare. Multumesc!
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Legal nu puteti obliga asociatia de proprietari la recalculare contributii intretinere,decat in baza unei hotarari judecatoresti definitive
Eventuala recalculare poate fi facuta pe perioada a maxim 3 ani
Pentru eventuala actiune in instanta,insa aveti nevoie de probe concrete care sa ateste nefunctionarea caloriferului,dovada ca asociatia de proprietari a fost oficial instiintata de catre dv ,dovada ca respectivul calorifer a fost debransat de la sistemul centralizat de alimentare cu agent termic,dovada de sigilare a caloriferului
Buna seara si Multumesc pentru răspuns. Ideea este ca acel calorifer a fost debranșat cu mult timp inainte sa cumpar eu apartamentul deoarece nu funcționa din cauza coloanei care este înfundată. Administratorul stia acest lucru dar nu mi-a spus nimic, doar mi-a trimis niste instalatori sa imi monteze caloriferul si de atunci mi l-a pus la plata chiar daca stia ca nu va funcționa niciodata si ca la dalkia acel calorifer era trecut ca si debransat. Ce ma supara foarte tare este reaua credință cu care s-a purtat d-na administrator. Iar acum ridica din umeri si spune ca nu era treaba ei sa imi dea ceva sfaturi in privința asta in situatia in care eu mereu mergeam si ma plangeam de mucegaiul care il am in dormitor din cauza ca acel calorifer nu se incalzeste. Pai atunci eu pentru ce o platesc?
Multumesc mult pentru rabdare!
"Discutati" cu asociatia doar in scris si tot ce cereti dvs. sa fie de acum inainte. Ce a fost, a fost. Chiar daca va adresati instantei, acolo se merge cu documente. Daca aveti, atunci este bine. Ce treaba are Dalkia cu gospodaria dvs.? Aveti contract cu Dalkia, va calculeaza Dalkia costul incalzirii - nu, atunci nici nu mai faceti referire la acest furnizor. Totul se rezolva doar prin as. prop. Cum v-am sfatuit, adresati-va conducerii as. prop. cu rezolvare pentru perioada urmatoare.
Daca este infundata coloana,cum spuneti dvs. este treaba Asociatiei.Verificati daca ap de deasupra are caldura.Daca este infundat caloriferul,este treaba dvs.