avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 974 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Probleme cu vecinii
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Probleme cu vecinii

Buna seara, as avea o problema cu vecinii din bloc si poate m ati putea ajuta cu niste sfaturi. Sunt studenta si stau in chirie cu inca o colega, suntem niste fete linistite, politicoase, dar in seara de Sf Andrei au venit inca 5 persoane( colegi ) la noi. Nu am dat muzica tare, doar am vorbit si ras, dar sunt convinsa ca s a auzit tare. Nu a venit nimeni la noi, nu s a sesizat politia, dar dupa doua nopti a venit vecina de deasupra facand un scandal monstru pe holul scarii vorbind foarte urat cu noi, injurandu ne si amenintandu ne ca ea ne va da afara din bloc. Am incercat sa discutam politicos cu ea si civilizat in ciuda faptului ca ea doar urla si nu ne lasa sa vorbim, ne am cerut scuze pentru tot si a plecat. Astazi ne am intalnit cu ea in curte si era cu alt vecin, ea vorbind in stilul caracteristic, si aparent toti se plang de noi de cateva luni, repet nu a fost nimeni la noi, nici politia. E adevarat, eu cu colega mea stam in bucatarie pana mai tarziu si vorbim, dar nu tipam sau radem si efectiv invatam sau scriem pentru facultate. Acum toata lumea da vina pe noi pentru toate petrecerile din bloc pentru toate usiile trantite, pentru absolut orice. Mentionez ca stam intr un bloc nou de 10 etaje unde sunt 100 de apartamente. Am intrebat si o vecina de langa daca e adevarat si se aude de la noi galagie si mi a spus ca nu o avut probeleme cu noi niciodata si suntem constienta ca stam intr un bloc si nu suntem singure. Nu prea stim ce sa facem, o sa vorbim cu proprietarul maine, dar ne e frica cumva, ca vom fi date afara nefacand nimic, si nici cu doamna nu ne am putut intelege din cauza injuraturilor ei si tipetelor.Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Abm22 , utilizator 00:18, 7 Decembrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~