Eu sunt de parere ca se pot inregistra aceste cheltuieli in contabilitate ,angajatorul fiind obligat prin lege sa suporte aceste cheltuieli.
Codul fiscal art.21
(2) Sunt cheltuieli efectuate în scopul realizării de venituri şi:
b) cheltuielile efectuate, potrivit legii, pentru protecţia muncii şi cheltuielile efectuate pentru prevenirea accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale;
25. Intră sub incidenţa acestei prevederi cheltuielile efectuate în acest scop, în condiţiile în care specificul activităţii desfăşurate se încadrează în domeniile pentru care se impune respectarea normelor de protecţie a muncii, stabilite conform legislaţiei în materie.
Hotărâre nr. 355/2007privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor
Art. 7. - Angajatorii sunt obligaţi să asigure fondurile şi condiţiile efectuării tuturor serviciilor medicale profilactice necesare pentru supravegherea sănătăţii lucrătorilor, aceştia nefiind implicaţi în niciun fel în costurile aferente supravegherii medicale profilactice specifice riscurilor profesionale
- da, se poate inregistra in contab.chitanta
- este ch.deductibila
- se poate justifica cu decizia interna de sch.a locului de munca si a actului aditional al CM
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Medicina muncii
BiroN.
Cât este de normal ca angajatorul - înainte de angajare - să îmi spună că va trebui să suport cheltuielile de medicina muncii?
Eu încă nu am auzit ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.