latka a scris:
Aveti perfecta dreptate, insa pot sa pun pariu ca nici unul dintre cei prezenti aici nu a respectat si nu respecta la singe codul rutier .....
Ce te faci când primii care nu respectă legea sunt chiar autoritățile locale/județene și poliția rutieră și vreau să dau exemplul localității Gura Ialomiței care „a prins” un contract foarte avantajos pentru instalarea de indicatoare rutiere (susțin asta având în vedere că s-au montat cca 100 de indicatoare pe lungimea de 4-5 km a șoselei ce traversează satul), între care și două limitări de viteză de 20 și, respectiv, 25 km/h, asta în ciuda prevederii din Codul rutier care permite limitări de maxim 30 km/h.
De fapt, toate drumurile țării sunt înțesate de limitări impuse arbitrar, la bunul plac al poliției rutiere, și aș aminti aici limitările la 70 km/h de pe E85 (la intersecțiile acestuia cu drumurile județene) și cea de la ieșirea din Giurgeni spre Țăndărei, pentru denivelări, care datează de acum 5-6 ani (oare de câte ori o fi fost amendat administratorul drumului pentru „denivelările” șoselei?).
Aceasta, în timp ce Legea nr. 265/2008, care obligă administratorii drumurilor să efectueze auditul de siguranță rutieră al acestora, a prins mucegai de când a fost publicată iar nouă, șoferilor, ne-au ieșit peri albi... Singuri avantajați: poliția rutieră - mai multe limitări = mai multe locuri de stat la pândă