Buna ziua,
In urma cu cateva zile am primit de la Primaria S4 - decizie de impunere pentru salubrizare, conform HCL 9/2017 si HCL 95/2017 ( modificari si completari la hcl 9).
Am un PFA care presteaza servicii digitale, practic nici nu lucrez de la adresa respectiva, acolo fiind sediul social, dar trebuie sa platesc salubrizarea pentru minim 1 mc gunoi /luna (HCL95/27.04.2017 Anexa 1 art 1 (7)), dar eu nu fac nici macar o coala de hartie sau un pet de 0.5l de apa gunoi. Chiar daca depun o declaratie pe proprie raspundere, gunoiul se aduna la comun de pe scara, asa ca nu pot dovedi ce provine de la activitatea mea, adica 0, nici macar cu chitanta de la cel care ridica gunoiul.
Se poate face ceva in sensul asta, altceva decat sa-mi schimb sediul pfa-ului pe ilfov, sau alt sector fara o asfel de reglementare?
Eu personal imi selectez gunoiul si din cand in cand, duc hartie, pet-uri si fier(doze, conserve) la puncte de reciclar, de unde primesc un bon fiscal ca am primit 2 lei pe x kg de material depus. Asta nu este stipulat nicaieri in HCL, dar oare as putea face o cerere de compensare, care sa poate fi aprobata, daca nu exista legislatie?