avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 954 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Abuzuri la locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Abuzuri la locul de munca

Buna ziua,

recent m-am angajat ca magazioneră la o institutie publica, dupa un examen care s-a desfasurat normal. Cand am inceput lucrul, am constatat ca trebuie sa car singura multe pachete si lazi, ceea ce imi este foarte greu. In nicio discutie anterioara angajarii nu s-a discutat despre efortul fizic necesar acestui post. Mentionez ca am peste 45 ani.

De aproape 1 luna sunt in concediu medical si fac fizioterapie, din cauza durerilor de spate cauzate de efortul sustinut. Doctorul mi-a pus in vedere sa imi caut un alt loc de munca pentru a imi pastra sanatatea.

Am incercat sa discut cu superiorul meu direct, insa aceeasta m-a jignit personal, in multe feluri. Probabil crede ca nu sunt sincera si incerc sa o insel.

Ce pot face in aceasta situatie, din punct de vedere legal, dar si omenesc ?
1) Cum pot sa-l oblig pe superiorul meu sa gaseasca pe altcineva pentru munca fizica necesara?
2) Ca sa ma angajez pe acest pot mi-am dat demisia de la o firma privata. Daca imi dau demisia si de la acest post de bugetar, va fi foarte dificil sa imi castig painea. Si multi angajatori evita persoanele peste 40 de ani.
3) Cat timp se poate mentine/extinde concediul medical?

Ce ati face in locul meu ?
Multumesc !

Alte discuții în legătură

Refuzarea desfacerii contractului de munca qwertygeo87 qwertygeo87 Buna ziua, scriu aici in speranta ca cineva imi v-a putea da un sfat care sa ma ajute sau sa ma indrume in problema mea. am fost angajat la o firma de ... (vezi toată discuția)
Afectarea sanatatii la locul de munca kid kid Buna ziua, in urma transferului pe un alt post de magazioner, vechiul post fiind de economist, mi-a fost afectata sanatatea, in sensul unei afectiuni a ... (vezi toată discuția)