In urma cu 3 ani am achizitionat o garsoniera, intr-un bloc nou. La doar cateva luni dupa ce ne-am mutat, in baie a inceput sa picure apa. La semnalarea problemei catre dezvoltator, s-a constatat existenta unor probleme cu izolatia blocului. Am fost asigurati ca problema s-a rezolvat prin inlocuirea coloanei de apa pluviala.
De atunci insa, problema a persistat, si la fiecare ploaie mai intensa, ne confruntam cu apa pe tavanul din baie. Asociatia de proprietari sustine ca o firma a venit sa rezolve problema de fiecare data, insa nu stiu de ce picurarea reapare.
Ne puteti sfatui asupra pasilor de urmat? Care sunt prevederile legii in aceasta situatie?
Bună ziua, vorbim de vicii ascunse ale bunului cumpărat. Situaţia poate fi remediată fie prin reparaţie, fără niciun cost din partea dumneavoastră, fie prin reducerea preţului pe care l-aţi plătit pentru garsoniera, proporţional cu gravitatea viciilor existente sau chiar rezoluţiunea contractului şi restituirea preţului platit (punerea părţilor în situaţia anterioară).
Orice persoana care are cunostiinte in domeniu constata ca sunt aspecte total diferite izolatia blocului si coloana de apa pluviala
Asociatia de proprietari daca a detinut raport juridic cu o firma,care sa rezolve problema,firma nu a acordat garntie pentru prestatia executata?
Contactati initial operator economic specializat care sa idendifice concret factorul generator si ulterior apelati la operator economic autorizat care sa execute remedierea deficientei si sa acorde garantia lucrarii