avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Trecere pe treaptă de salarizare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Trecere pe treaptă de salarizare

Am terminat facultatea de medicină veterinară în anul 1987. În prezent lucrez ca medic veterinar III personal didactic auxiliar la o facultate. Cum se face trecerea pe treaptă superioară?La facultate lucrez din anul 1998.Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Pop Florentina , utilizator 13:13, 28 Decembrie 2017
Promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare se face din 3 în 3 ani, în funcție de performanțele profesionale individuale, apreciate cu calificativul "foarte bine", cel puțin de două ori în ultimii 3 ani de activitate, de către comisia desemnată prin dispoziție a ordonatorului de credite bugetare, din care fac parte reprezentanții organizațiilor sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, după caz, reprezentanții salariaților, dacă în statute sau în legi speciale nu se prevede altfel.
Bună ziua
Am vorbit de mai multe ori cu doamna de la Personal în această privinţă şi de fiecare dată m-a amânat, că o să apară alte decizii, că se modifică legea,etc. Cum trebuie să procedez mai departe?.Am înaintat cereri către Consiliul de Administraţie al Universităţii care au ajuns la Personal. Nu am primit nici un răspuns în scris. Ce mă sfătuiţi să fac?. Mulţumesc
Daca au trecut mai mult de 30 de zile de la data inregistrarii solicitarii dvs. si nu ati primit raspuns, atunci promovati o actiune in contencios administrativ.
Ultima modificare: Joi, 28 Decembrie 2017
Cornel Vasile, Consilier juridic
Mulţumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură