Bună seara ! Eu sunt într-o perioadă de trainning la RCS-RDS pe funcția de operator inbound,departamentul de spaniolă . Și am întâmpinat o problemă. Una dintre colegele mele,lansează indirecte către mine . Îi spune trainner-ului că eu nu cunosc limba spaniolă,în condițiile în care nu m-a auzit niciodată conversând în spaniolă. Noi fiind la început învățăm lucruri tehnice legate de proceduri si politica companiei. Nu am apucat să ne axăm pe partea de conversație. Așa că nu cred că vorbește în cunoștință de cauză. Eu consider,că prin comportamentul ei sfidător nu numai că mă blamează pe mine personal fără a-mă cunoaște,dar îl jignește și pe HR companiei care s-a asigurat la interviu împreună cu un vorbitor de spaniolă dacă sunt aptă sau nu.Și nu cred că dacă nu ar fi considerat că cunosc limba spaniolă m-ar fi trecut la etapa următoare,aceata fiind trainning-ul ( care este platit) .Educația mea nu-mi permite să mă cobor la nivelul ei. Sau să încep eu să-i arăt că pot vorbi fluent spaniola,după ce ea m-a jignit spunând următoarele: " Ia spune-mi și mie ceva în spaniolă... Nu este treaba mea,că nu te plătesc eu. Digi o să te plătească degeaba" . La astfel de injurii nu cred că era de așteptat să încep să le dezmint. Nici atunci când un artist intră pe șcenă și este huiduit nu mai are puterea de-a performa. Asta înseamnă că nu este în stare de acel lucru,făcând acest lucru înainte în mod profesionist ? Ce mă doare pe mine este că trainner-ul nu a reacționat în niciun fel . Nici nu am verificat dacă sunt bună sau nu pentru postul acela nici nu a ameliorat bulling-ul făcut asupra mea. Și mie mi se pare un abuz . Cred că merit aceeleași șanse și aceelași tratament precum ceilalți angajați. Ce mă sfătuiți să fac ?
Daca cumva comportamentul colegei persista, ii puteti aduce la cunostinta superiorului direct - in scris. Formulati o notificare prin care le comunicati situatia si totodata le solicitati sa ia masuri pentru a rezolva conflictul. Notificare o faceti in 2 exemplare si o inregistrati la registratura.