avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Call center. Bullying la training
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Call center. Bullying la training

Bună seara ! Eu sunt într-o perioadă de trainning la RCS-RDS pe funcția de operator inbound,departamentul de spaniolă . Și am întâmpinat o problemă. Una dintre colegele mele,lansează indirecte către mine . Îi spune trainner-ului că eu nu cunosc limba spaniolă,în condițiile în care nu m-a auzit niciodată conversând în spaniolă. Noi fiind la început învățăm lucruri tehnice legate de proceduri si politica companiei. Nu am apucat să ne axăm pe partea de conversație. Așa că nu cred că vorbește în cunoștință de cauză. Eu consider,că prin comportamentul ei sfidător nu numai că mă blamează pe mine personal fără a-mă cunoaște,dar îl jignește și pe HR companiei care s-a asigurat la interviu împreună cu un vorbitor de spaniolă dacă sunt aptă sau nu.Și nu cred că dacă nu ar fi considerat că cunosc limba spaniolă m-ar fi trecut la etapa următoare,aceata fiind trainning-ul ( care este platit) .Educația mea nu-mi permite să mă cobor la nivelul ei. Sau să încep eu să-i arăt că pot vorbi fluent spaniola,după ce ea m-a jignit spunând următoarele: " Ia spune-mi și mie ceva în spaniolă... Nu este treaba mea,că nu te plătesc eu. Digi o să te plătească degeaba" . La astfel de injurii nu cred că era de așteptat să încep să le dezmint. Nici atunci când un artist intră pe șcenă și este huiduit nu mai are puterea de-a performa. Asta înseamnă că nu este în stare de acel lucru,făcând acest lucru înainte în mod profesionist ? Ce mă doare pe mine este că trainner-ul nu a reacționat în niciun fel . Nici nu am verificat dacă sunt bună sau nu pentru postul acela nici nu a ameliorat bulling-ul făcut asupra mea. Și mie mi se pare un abuz . Cred că merit aceeleași șanse și aceelași tratament precum ceilalți angajați. Ce mă sfătuiți să fac ?
Ultima modificare: Joi, 21 Decembrie 2017
Ana Maria Veronica, utilizator
Cel mai recent răspuns: Company Advising , utilizator 08:23, 21 Decembrie 2017
Incercati sa vorbiti cu seful dvs. despre acest comportament.
Daca cumva comportamentul colegei persista, ii puteti aduce la cunostinta superiorului direct - in scris. Formulati o notificare prin care le comunicati situatia si totodata le solicitati sa ia masuri pentru a rezolva conflictul. Notificare o faceti in 2 exemplare si o inregistrati la registratura.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Datorie cablu de 4 ani Subcinschi Subcinschi Buna ziua, M ama mea a fost abonata la o firma de cablu pana in 2009 mai-iunie , a renuntat sunand la ei si au zis ca vine un coleg de pe teren sa ne ia ... (vezi toată discuția)
Mi s-au facturat exagerat de mulți kw față de cât am consumat și nu-mi permit să plătesc factura. ce pot face în situația disperată în care sunt? Sufletdecaine Sufletdecaine Pe data de 30 noiembrie 2018, am dat index-ul pentru cele doua imobile pentru care am contract cu RCS-RDS. Al doilea index nu a fost primit deoarece nu il ... (vezi toată discuția)
Instalare furnizori internet si cablu la bloc ContSters363550 ContSters363550 M-am mutat de curind intr-un bloc ce are deja retele UPC si Telekom dar as dori sa-mi instalez Digi/RCS. Problema e ca administratorul refuza sa-si dea ... (vezi toată discuția)