Buna ziua, am si eu o nelamurire, poate ma puteti sfatui va rog.
Ieri am achizitionat un automobil de la o firma la care sunt angajat si am cateva semne de intrebare. Mentionez urmatoarele :
-masina se afla pe numele firmei X
-asigurarea, itp si rovinieta valabile pana in primavara lui 2010
-masina nu a mai fost utilizata din martie 2009 perioada in care firma X si-a schimbat denumirea in Y
-masina se afla in posesia mea(desi nu am achitat inca nimic pt ea) impreuna cu toate actele.
Ce documentatii ar trebui semnate intre mine si firma pentru a se face schimbul de posesie conform legii? Mi-e frica ca aceasta schimbare a denumirii societatii sa nu ingreuneze foarte mult formalitatile. Este de ajuns un PV?
As putea inmatricula masina pe numele meu fara radiere? Este adevarat ca ma supun unor riscuri daca ma voi deplasa cu ea inainte de a o trece in proprietatea mea?
Astept cu nerabdare raspunsurile dvs. Multumesc mult!
Pentru a opera transferul dreptului de proprietate, este suficient sa se intocmeasca factura de vanzare-cumparare pentru autoturismul in cauza. In situatia Dvs., nu este obligatorie incheierea unui contract de vanzare-cumparare.
Puteti eventual, solicita societatii sa va elibereze o copie dupa mentiunea inregistrata la ORC prin care s-au efectuat modificarile in cauza (schimbarea denumirii societatii).
Veti mai avea nevoie si de fisa fiscala eliberata de PRIMARIA de la sediul societatii.
Radierea o puteti obtine pe baza unei cereri, copie CI si factura.
Ulterior, dupa ce obtineti de la RAR Certificatul de autenticitate, va puteti adresa Serviciului Inmatriculari pentru finalizare.
Conditii suplimentare: RCA pe numele proprietarului (al Dvs.), ITP valabil.