Ma scuzati, dar atunci ce valoare mai are garantia?
Daca achizitionz un televizor si acesta se defecteaza in termenul de garantie, ce fac? Cui ma adresez?
Eu zic ca toti proprietarii aflati in situatia dvs. trebuie sa-l notifice pe dezvoltataor, asteptati raspunsul sau si apoi actionati.
As. prop. care va reprezinta, tot asa trebuia sa procedeze: notificare scrisa, asteptare si apoi sesizarea OPC sau chiar actionarea in instanta unde vi se cer si documentele despre care am vorbit. Acum dezvoltatorul poate sa va zica ca el nici nu a stiut ca dvs. aveti probleme...
Vedeti, tre' sa ne invatam sa lucram /discutam cu documente, altfel ramaneti cu vorba presedintelui ...ca dezvoltatorul nu vrea sa faca, deci a trebuit sa intervina asociatia...
Mult succes!
Multumesc pt raspuns. Asa este, insa ce facem cand el deja a actionat in numele locatarilor, a chemat firma pt reparatii si ne baga pe gat suma 11.000 lei pt asta (carpeala pt ca oamenii inca au probleme) iar cei de la ultimul etaj, il vad drept zeu, pt ca a actionat in situatie de urgenta pentru a-i ajuta. Acum am aflat ca defapt ca presedintele e in curs de achizitionare a unui alt apartament, intr-un alt imobil de-al dezvoltatorului (a platit taxa de rezervare) deci este clar conflict de interese. Ne simtim ca in zona crepusculara, el face ce vrea si cu ajutorul unor adepti, mari sustinatori, noi avem doar de suferit. Am trimis in scris, o notificare catre dezvoltator, in care cer, in nume personal, un raspuns referitor la aceasta cauza. Ideea este ca ei nu au nici o notificare si nici raspuns in scris, in care dezvoltatorul spune nu, vor judecata, insa cum putem dovedi, prin vorbe ca acesta nu a vrut sa intervina...Ne baga pe gat legea, confirm careia, acoperisul e proprietate comuna, intra in datoria asociatiei, insa daca e garantia inca in vigoare, dece?