Buna dimineata,
As dori sa-mi spuneti si mie, daca se poate ca la o asociatie de proprietari sa se platesca salariul pe o luna de 2 ori, mai exact, s-a schimbat comitetul si pe luna august au primit salariul si administratorul vechi si cel nou, eu stiam ca se poate cate 50% la fiecare.
Va multumesc pentru ajutor si pentru timpul acordat.
Adriana.
Buna dimineata. Am mutat topicul dvs. pe forumul Asociatii de proprietari. Aici cu siguranta colegii mei stiu mai bine despre regulile din cadrul asociatiilor de proprietari.
Si eu cred ca este vorba despre persoane diferite,dar tot atat de adevarat este ca ,cei angajati trebuiau platiti de la data inceperii activitatii..In situatii de acest fel,exista o comisie de cenzori care trebuie sa verifice legalitatea platilor.
Salariul se plateste in baza unui contract de munca si a statului pentru luna precedenta, in orice situatie. Asociatiile de proprietari nu au alt regim. Drepturile banesti se calculeaza in functie de cate ore a lucrat angajatul. Daca nu exista contract de munca, iar plata se stabileste conform unui contract de prestari de servicii, atunci documentul emis de prestator trebuie sa respecte perioada de lucru, in raport cu zilele lucrate. Trebuie sa existe dovada rezilierii vechiului contract, din care sa reiasa data cand acesta a fost incetat. Depinde de ce raporturi de munca ati stabilit cu administratorii. Corect in cazul dvoastra este plata 50% cum ati mentionat. Plata noului angajat (administrator) se facea incepand cu luna urmatoare inceperii activitatii, potrivit normei de lucru. Daca calculul salariului sau presatiei il face insa tot administratorul, atunci nu va mirati ca s-a ajuns aici. La noi functioneaza foarte bine "cine imparte, parte-si face"!