avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 710 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... ajutor eleva insarcinata
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

ajutor eleva insarcinata

Buna ziua
Sunt eleva la un liceu clasa IIX, nu am nici un venit si sunt insarcinata in 7 luni .Nu am intrerupt frecventarea cursurilor si nici nu am aceasta intentie.
Va rog sa ma ajutati cu indrumari (si in detaliu) sa obtin maxim de ajutoare si indemnizatii pentru mine si copil inainte si dupa nastere.Nu am gasit pentru cazul meu ceva explicit.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 17:52, 19 Octombrie 2009
Mergi la primarie si intreaba acolo care este cuantumul prevazut pentru primul copil . Vezi tot acolo ce acte iti trebuie pentru a putea beneficia de aceasta indemnizatie.
Buna seara
Da .Am fost la primarie si m-au informat:
150 - ajutor pentru trusou copil
200- premiu la nastere
200/luna - alocatie copil
Alte posibilitati nu sunt?Eu nu am nici un venit,sunt eleva la liceu,curs de zi, am 18 ani.Credeti ca cei 200lei/luna ajung pentru scutece,lapte,haine,etc? Ce ma sfatuiti sa fac?Incertitudinea ma dispera!

Copilul asta nu are decat mama ?
Tatal copilului ce parere are ?
Veti avea dreptul la indemnizatie crestere copil, in cuantum de 600 lei lunar, pana cand copilul va implini doi ani.
logicplay2 a scris:

Buna seara
Da .Am fost la primarie si m-au informat:
150 - ajutor pentru trusou copil
200- premiu la nastere
200/luna - alocatie copil
Alte posibilitati nu sunt?Eu nu am nici un venit,sunt eleva la liceu,curs de zi, am 18 ani.Credeti ca cei 200lei/luna ajung pentru scutece,lapte,haine,etc? Ce ma sfatuiti sa fac?Incertitudinea ma dispera!

Responsabilitatea de a asigura cele necesare copilului apartine parintilor...
Statul ajuta, insa nu statul trebuie sa acopere toate cheltuielile...