Problema mea este cu unul din comerciantii din Romania, mai exact evolution prest systems srl. In anul 2016 am cumparat un produs de la acestia (un telefon) la care au oferit garantie comerciala 24 luni si garantie de conformitate conform legii 24 luni. Dupa o perioada am descoperit ca produsul nu este conform si am apelat la garantia de conformitate cerand ca acesta sa fie adus la conformitate, bineinteles ca asta nu s-a intamplat. Am luat legatura cu ANCOM care dupa verificarea celor reclamate au aplicat un avertisment companiei mai sus amintite pentru punerea pe piata a unor produse incalcand prevederile hotararii de guvern 740/2016 privind punerea pe piata a echipamentelor radio.
Nici dupa raspunsul ANCOM nu am reusit sa imi primesc banii inapoi urmand sa apelez la anpc, intre timp contul de client pe site-ul companiei mi-a fost sters, dupa o perioada foarte lunga si instistente din partea mea + documente care sa dovedeasca ca produsul a fost vandut incalcand niste prevederi legale ANPC imi spune ca ei nu pot face nimic si ca trebuie sa apelez la ANCOM, ANCOM imi spune sa merg la ANPC.
Din pacate asa functioneaza lucrurile iar acum trebuie sa ma indrept in instanta pentru a-mi castiga dreptul. Rugamintea este daca imi puteti oferi indicatii cum ar trebui sa procedez mai departe.
Angajandu-va un avocat care sa va reprezinte sau macar consultati un av pt o consultatie si pentru a va formula cererea de chemare in judecata.In principiu puteti solicita contravaloarea produsului,daune morale dar trebuie dovedit prejudiciul suferit sau obligarea comerciantului la inlocuirea produsuui.Este greu de spus ce variante aveti fara a studia actele,garantia produsului etc.Oricum demersurile facute la Ancom precum si raspunsul primit va ajuta.i