avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 874 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Care sunt conditiile pentru magistratura ?
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Care sunt conditiile pentru magistratura ?

Buna seara,

Imi poate spune cineva care sunt conditiile pentru examenul la magistratura? Trebuie sa fi jurist, sa ai o vechime ? Daca lucrez ca si functionar public cu statut special de 8-10 ani intr-un penitenicar, imi pot incerca norocul ? Studiile necesare, le am ! Facultatea de drept, terminata de 3 ani. Stiu doar ca, grefierilor le este recunoscuta vechimea, noi suntem in acelasi minister, insa cred eu ca nu ne este recunoascuta pentru a putea merge sa ne incercam norocul ! Nici sa devenim juristi, cs juridici, decat probabil doar sa ne inscriem in tablou, si sa fim suspendati. Ne sunt ingradite multe drepturi...

Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde.
Cel mai recent răspuns: MIHAI GRIGORE , Avocat 09:08, 28 Octombrie 2009
veti da examen oricum indiferent de vechime. intrati pe site-ul INM si veti gasi tot ce aveti nevoie. succes:">
Ultima modificare: Vineri, 16 Octombrie 2009
ContSters87904, utilizator
[ link extern ]
SUCCES!
=D>

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Licentiata in drept ! cum pot deveni procuror neavand anii de vechime in campul muncii? annynna annynna buna ziua! va rog mult sa ma ajutati cu un sfat,cum pot deveni procuror? am absolvit fac de drept dar nu am anii de vechime in acest sector de activitate. va ... (vezi toată discuția)
Cariera de procuror razvanalex07 razvanalex07 Buna ziua! Ma numesc Razvan Teodorescu, si as dori daca se poate, sa mi se dea cateva sfaturi. Sunt in anul 3 de liceu si de ceva vreme m-am gandit sa unrmez o ... (vezi toată discuția)