avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 809 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Retur emag
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Retur emag

Buna ziua!

Am urmatoarea dilema: am achizitionat de la emag 3 laptop-uri (marci diferite, in zile diferite), din pacate, toate cu probleme (pete pe ecran, supraincalzire).
Doua dintre ele le-am returnat deja, urmeaza sa il returnez si pe al treilea si sa comand unul care, din cate am inteles nu are probleme, in zilele care urmeaza.

Intrebarea mea este: dupa cate retururi au dreptul sa refuze sa imi mai ia produsul inapoi? Nu vreau sa creez inconveniente, sa fortez nota, dar nici nu doresc sa raman cu un produs cu defecte, care a fost destul de scump (~5000 RON/laptop)
Ultima modificare: Duminică, 21 Ianuarie 2018
xInotia, utilizator
Cel mai recent răspuns: xInotia , utilizator 14:57, 21 Ianuarie 2018
La marci diferite aceeasi problema ? NU cred ca exista o limita, insa daca pachetul este desfacut la primire, se constata functionarea si aparent totul este OK, refuzul poate interveni oricand.
Două laptop-uri Asus și un Acer, toate cu aceeași problemă. Pe fundal negru, se vede pe unde e iluminat display-ul din toate colturile și este foarte deranjant. În ceea ce privește încălzirea, laptop-urile ajung la o temperatură de 90-98 grade în timpul jocurilor, ceea ce nu este normal.

Ultima modificare: Duminică, 21 Ianuarie 2018
gi-jane2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Modalitati de schimbare a unui produs Manescu_C Manescu_C Laptop Asus model K53SCSX221D cumparat in data de 24.12.2011 de la Altex, cadou pentru junior, s-a defectat de trei ori in noua luni. Ok, nu pot face nimic in ... (vezi toată discuția)
Instructiuni de folosire balauflo balauflo buna ziua, am si eu o intrebare;exista cumva un articol sau o lege prin care orice produs care-l cumperi trebuie sa aiba instructiuni de folosire? multumesc (vezi toată discuția)
Produs deteriorat la service-ul unde trebuia reparat Biaboa Biaboa Buna ziua, Am urmatoarea problema: Am achizitionat de la eMAG un telefon pe care l-am scapat din buzunar dupa 2 saptamani. In urma loviturii capacul ... (vezi toată discuția)