avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 446 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... RCS&RDS
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

RCS&RDS

Am avut un contract de tip voce, la DIGI, incepand cu decembrie 2014. In acea perioada, aveau contract cu Vodafone si foloseau antenele lor. Aveam semnal, era totul in regula. In momentul in care au reziliat contractul cu cei de la Vodafone, lucrurile au inceput sa se inrautateasca. In 2017, ajungand, sa nu am semnal in casa, chiar in curte. Am fost in repetate randuri la sediile lor, am facut reclamatie, oamenii de acolo au recunoscut ca sunt probleme, au facut sesizari la Bucuresti, rezultat, un mare zero. Nu s-a intamplat nimic, Am hotarat sa portez numarul in alta retea. Acum, dansii imi cer daune de reziliere, in valoare de 728 lei, precum ca, as fi beneficiat de reducere la abonament, de la 10 euro la 5 euro, pe o perioada de 1 an si 1/2, am achizitionat un telefon, pe care l-am achitat integral, dar invoca faptul ca, l-as fi cumparat mai ieftin decat pretul real, astfel ajungand la aceasta suma, de 728 lei. La reziliere, am mentionat ca n-am semnal, de aceea renunt la abonament. Le-am scris un e-mail, in care le-am explicat cu lux de amanunte, ce am patit pe parcursul contractului. Am primit un raspuns sec, in care invoca niste articole din contract, nu fac referire la nimic din ce am reclamat, doar ca, conform contractuluii, eu trebuie sa platesc aceasta suma. Sincer, consider un abuz modul in care actioneaza. Le-am scris " cum sa platesc pentru ceva de care nu ma pot folosi", nimic nu conteaza, ei vor acesti bani si atat. Am facut reclamatie la ANPC, raspunsul dansilor, " nu putem interveni". Credeti ca ar exista o portita, prin care sa ma degrevez de aceasta suma pe care mi-o imputa abuziv? Am avut contract cu ei si pe TV, am multi ani de colaborare, client exemplar, fara restante, nimic din toate astea nu conteaza pentru ei. Daca ma puteti ajuta, v-as fi foarte recunoscator. Va multumesc.

Alte discuții în legătură

Abonament telefonie digi Marian dragomir Marian dragomir Va salut.sotia mea si-a facut abonament telfonie la digi anul trecut contract pe 2 ani ,si-a luat si un telefon pe care la platit anu acesta si deci a ramas ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie orange Chris1101 Chris1101 Buna ziua, In urma cu 1 an, mi-am portat nr. de tel. din Vodafone, in Orange odata cu incheierea unui contract de voce si unul de internet mobil pe 2 ani si ... (vezi toată discuția)
Furnizor telefonie mobila, nivel semnal fluctuant mario08 mario08 Buna ziua Am si eu o intrebare la dumneavoastra pentru situatia in care ma aflu , cum o pot rezolva legal in prezent : Anul trecut in decembrie ( 2011 ) am ... (vezi toată discuția)