Va salut.sotia mea si-a facut abonament telfonie la digi anul trecut contract pe 2 ani ,si-a luat si un telefon pe care la platit anu acesta si deci a ramas un an doar cu plata abonamentului.situatia este urmatoarea digi era in parteneriat cu vodafone si cand nu mergea digi intra semnalul de la vodafone dar cum acum sau separat la mine in comuna digi nu are semnal deloc deci nu-i merge abonamentul din data 18 octombrie .am facut sesizari la ei ne mint ca se face ca se face le-am zis ca vrem sa inchidem abonamentul deoarece nu are semnal si nu beneficiem de abonament si pe langa asta ne vine si ca sa plateasca abonamentul!ce putem face?va multumesc
Si eu am intampinat personal aceasta situatie in sensul ca nu am semnal cand merg in vizita la socri. Dupa ce am facut sesizare, au recunoscut in scris problema si mi-au oferit posibilitatea rezilierii contractului inainte de termen fara sa platesc taxe suplimentare. Pe mine nu ma intereseaza foarte tare sa reziliez contractul ci mai mult sa ii fac sa plateasca (nu conteaza suma) pentru faptul ca fac reclama mincinoasa iar in realitate serviciul oferit este mizerabil. Asa ca momentan strang documente iar apoi ma voi adresa initial protectiei consumatorului si apoi instantelor de judecata daca voi considera ca e mai e cazul.
Rcs&rds
christhian44
Am avut un contract de tip voce, la DIGI, incepand cu decembrie 2014. In acea perioada, aveau contract cu Vodafone si foloseau antenele lor. Aveam semnal, era ... (vezi toată discuția)