Cum trebuie sa actioneze conducerea companiei cand eu am constatat o lipsa de bani din sertarul casei de marcat? Mentionez ca banii stateau de pe o zi pe alta in sertarul casei de marcat! Impreuna cu contabila am reusit sa gasim o perioada de 4 zile in care s-a produs greseala sau fapta! Mi se poate in acest caz amputa o parte din lipsa respectiva? Compania nu a luat deloc atitudie, conducatorii spunand cu nepasare ca trebuie sa impartim suma la numarul de angajati si sa acoperim gaura!
Codul Muncii
Art. 255
(1) Cand paguba a fost produsa de mai multi salariati, cuantumul raspunderii fiecaruia se stabileste in raport cu masura in care a contribuit la producerea ei.
(2) Daca masura in care s-a contribuit la producerea pagubei nu poate fi determinata, raspunderea fiecaruia se stabileste proportional cu salariul sau net de la data constatarii pagubei si, atunci cand este cazul, si in functie de timpul efectiv lucrat de la ultimul sau inventar.