Buna ziua,
Am terminat in 2004 ASE-ul - Contabilitate si Informatica de Gestiune si tot atunci m-am angajat (am deci o experienta de 5 ani) ca si contabil. Nu sunt membru CECCAR.
Pot sa tin contabiliatea unei firme (micro intreprindere) de la A la Z , adica pana la semnarea bilantului inclusiv? Pot semna eu la "intocmit" si administratorul SC - a doua semnatura? Sau am nevoie de un expert contabil care sa semneze?
Multumesc foarte mult
@romania inedit,
respectam opinia dvs ,dar,prevederile in vigoare care guverneaza activitatea persoanelor care au ca si autoritate si limita de competenta responsabilitatea semnarii biolantului ,este legal impusa unor categorii profesionale stricte
In conditiile in care legea in vigoare impune conditii stricte ,fara exceptii si fara derogari,pentru prestarea in cadru legal a responsabilitatii mentionate,opinia dvs cu referire la incalcarea prevederilor in vigoare, conduce evident la incitare catre abuz.
da,e clar...dar daca ne aflam la un SC cu 2*3 angajati si avem 1 sigur economist contabil (angajat cf CIM cu 2 ore)il trecem director economic/contabil sef?si atunci poate semna totul...?Multumesc