Exista la banci termene legale stipulate cumva undeva , care le permite sa raspunda cand vor la o reclamatie, desi clientul insista cu email-uri si telefoane, si nu i se comunica nimic concret doar se cer miliarde de acte si atat?
In speta, tatal meu a decedat, iar eu cu mama am facut succesiunea asa ca am preluat si datoriilor unor credite facute de acesta acum cativa ani.
Tin sa specific ca am platit ratele din prima luna in care a murit tatal, nu am avut intarzieri, am respectat contractul ca atare.
De curand am dorit sa achit creditul am sunat la Buc este vb de Garanti Bank pt a cere calculul sumei de depus pt inchiderea creditului. Am vb cu 4 persoane care mi-au facut calcule total diferite. Fara prea multe explicatii.
Dupa ce am terminat cu cei 4 , am trimis email cu cerere de fapt reclamatie pentru a cere lamuriri cu privire la acest aspect: niciun calcul nu batea cu altul.
Raspunsul a fost: nu putem furniza informatii legate de credit pana nu faceti dovada ca mama este sotia legala a tatalui. Am intrebat pentru ce ii intereseaza in conditiile in care eu doresc sa achit nu sa retrag bani din cont, ceea ce era in interesul lor sa isi recupereze banii.
Am trimis pana la urma tot ce mi-au cerut, si sunt 2 saptamani de cand n-am primit niciun raspuns.
Ce este de facut.? Ar trebui sa fac o sesizare la ANPC ?
Aveti nevoie de un document scris din partea bancii cu privire la suma ramasa debit. Daca banca nu va pune la dispozitie informatiile solicitate, va puteti adresa instantei.
Nu pun nimic la dispozitie.
Am 2 saptamani de cand le-am trimis prin email documentele pe care mi le cereau ca sa fie siguri ca mama este sotia tatalui, ieri am trimis din nou email pentru cere informatiile legate de soldul actual al creditului si nu am primit niciun raspuns.
Ce pas ar trebui sa fac acum ?> Sa mai sun la ei la Bucuresti? A mia oara? Sa ma trezesc iar cu calcule gresite>?
Multumesc