avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1117 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Vechimea/experiența în specialitate. Se ia în ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Vechimea/experiența în specialitate. Se ia în considerare voluntariatul, și dacă da, cum se calculează?

Lucrez ca voluntar pentru a obține vechime/experiență în specialitate. Cum se calculează efectiv această vechime?
Va mulțumesc!
Ultima modificare: Duminică, 18 Februarie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Robert Niculescu , utilizator 08:17, 17 Februarie 2018
Activitatea de voluntariat se considera experienta profesionala si/sau in specialitate, in functie de tipul activitatii, daca aceasta este realizata in domeniul studiilor absolvite.

Prin urmare, experienta profesionala si/sau in specialitate este considerata perioada cuprinsa intre data începerii și data incetarii activității de voluntariat.
Va multumesc pentru raspuns!

Se da urmatoarea situatie; incheiat in 2014 contract de voluntariat (exact pe specialitatea studiilor) in care se specifica un program de cel putin 3 zile/saptamana, 3h/zi de munca.
Exemplu concret:
Cerinta principala concurs: 3 ani vechime studii de specialitate.
Dintr-un CIM aveam 2,5 ani, iar dintr-un contract de voluntariat diferenta de 7 luni.
Comisia a adunat orele pe care organizatia gazda le-a trecut intr-un raport si a constatat ca nu rezulta cele 7 luni necesare completarii celor 3 ani.

Vechimea in studii de specialitate se calculeaza insumand numarul de ore lucrate?
O trimitere catre un text de lege se poate?
Ultima modificare: Vineri, 16 Februarie 2018
Robert Niculescu, utilizator
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util