avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1130 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Vechimea/experiența în specialitate. Se ia în ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Vechimea/experiența în specialitate. Se ia în considerare voluntariatul, și dacă da, cum se calculează?

Lucrez ca voluntar pentru a obține vechime/experiență în specialitate. Cum se calculează efectiv această vechime?
Va mulțumesc!
Ultima modificare: Duminică, 18 Februarie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Robert Niculescu , utilizator 08:17, 17 Februarie 2018
Aici este partea ciudată. Anunțul potrivit căruia am fost admis a fost publicat atât la avizierul instituției, cât și pe site pe data de 14 februarie (chiar în seara zilei respective am fost și am fotografiat avizierul). Ieri, din întâmplare, un amic a intrat pe site-ul instituției și mă anunță că dosarul este de fapt respins încă din data de 14 februarie. In aceste condiții, nu mai am cum să depun contestație.
Ultima modificare: Sâmbătă, 17 Februarie 2018
Robert Niculescu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Respingere dosar Stefan.Buzoianu Stefan.Buzoianu Buna ziua. M-am inscris la un concurs, in cadrul Spitalului Judetean, pentru postul de asistent medical. La proba scrisa am luat nota 9.25, urmand proba ... (vezi toată discuția)
Voluntariat ii AndraVM AndraVM Buna seara, daca de exemplu am facut voluntariat in domeniul in care vreau sa-mi deschid activitatea ca I.I., imi ajunge contractul de voluntariat ca document ... (vezi toată discuția)