La inceputul anului 2017 am cumparat doua excursii in strainatate de la o agentie turistica care la randul ei cumparase aceste excursii de la alta agentie turistica (cea care organiza de fapt excursiile).Agentia turistica care de fapt organiza excursiile a dat faliment.La un moment dat am aflat ca excursiile nu se vor mai face din cauza falimentului.Am intrebat agentia de unde cumparasem biletele de ce nu se mai fac excursiile si "m-a dus" cu vorba pana am cerut banii inapoi ca doar de la ei cumparasem biletele. In final i-am dat in judecata am angajat avocat si am platit doua taxe de timbru cat stabilise instanta.Termenele de judecata au fost stabilite pentru luna martie 2018.Acum doua zile am primit o notificare precum ca impotriva agentiei turistuce de la care am cumparat biletele s-a deschis procedura insolventei.In finalul notificarii se prevede ca de la data deschiderii procedurii se suspenda toate actiunile judiciare asupra agentiei turistice (ca firma).Si acum intrebarile:
1.Daca procesul intentat de mine impotriva agentiei se suspenda rezulta ca banii cheltuiti pentru onorariul avocatului si pentru taxele judiciare de timbru ii trec la capitolul "pierderi"?;
2.Daca ma hotarasc sa fac cerere de inscriere a creantei taxa de timbru care insoteste cererea poate fi inlocuita cu taxele de timbru platite la proces?
Cu respect,
eugen2011