avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 657 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... De ce acte am nevoie de la proprietarul apartamentului ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

De ce acte am nevoie de la proprietarul apartamentului inchiriat pentru a deschide PFA

Buna ziua,
Locuiesc intr-un apartament inchiriat intr-un bloc de locuinte pe baza unui contract (subevaluat) de chirie incheiat cu proprietarul apartamentului, persoana fizica, care nu imi este ruda.

Doresc sa deschid PFA si as dori sa declar sediul social in acest apartament.
Sunt programator si voi desfasura activitatea in acest apartament.

Doresc sa evit la maxim disconfortul pentru proprietar la care nu ii convine sa faca drumuri pe la diferite institutii in favoarea mea. Daca se poate as dori sa nu il implic absolut deloc.

Intrebarile mele sunt:

1. De ce acte si semnaturi am nevoie de la proprietarul apartamentului inchiriat pentru a deschide PFA in acest apartament.

2. Proprietarul va fi afectat de stabilirea sediului social al PFA-ului in apartamentul sau? Ma refer la taxe, impozite marite/modificate, necesitatea de a obtine el avize PSI, sanitar-veterinare, etc.

3. a. Daca declar si punctul de lucru in apartament ce implicatii concrete are acest lucru d.p.d.v. a taxelor, impozitelor, avizelor necesare.

3.b.Daca nu declar si punct de lucru in acest apartament (nu declar niciun punct de lucru), in conditiile in care am mai multi clienti diferiti, ce probleme pot sa am la un eventual control al fiscului?

Va multumesc.
Ultima modificare: Sâmbătă, 24 Februarie 2018
dpacks, utilizator
Cel mai recent răspuns: dpacks , utilizator 20:31, 24 Februarie 2018
Pentru deschidere PFA in imobil de locuit in comun este necesar sa obtineti acordul vecinilor care au un peret comun cu apartamnetul unde intentionati deschiderea PFA,acordul ,semnatura presedintelui si stampila asociatiei de proprietari,avizul comitetului exectiv al asociatiei de proprietari
Daca se schimba destinatia apartamentului urmeza sa incheiati conventie cu asociatia de proprietari in conformitate cu disp HG nr 1588/2007
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,
multumesc pentru efort, dar ma tem ca rapsunsul dvs. nu contine raspunsul la intrebarile mele.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acord vecini pt infiintare firma. MoniKa_ MoniKa_ Situatia vecinilor mei pe orizontala si verticala, carora ar trebui sa le cer acceptul pt infiintarea unei firme in apartament, este urmatoarea: stg-nu exista ... (vezi toată discuția)
Inchiriere apartament ca punct de lucru/depozit pentru magazin online LXCristian LXCristian Buna ziua, doresc sa deschid un magazin online (cod caen 4791) cu produse vegane si vegetariene, produse alimentare ambalate ( cod caen principal 4729), ... (vezi toată discuția)
Sediu de firma in bloc de locuinte anamarinescu anamarinescu as dori sa stiu daca exista vreo prevedere legala privind interzicerea sau limitarea existentei sediilor de firme in blocurile de locuit si daca nu, care ar fi ... (vezi toată discuția)