Situatia vecinilor mei pe orizontala si verticala, carora ar trebui sa le cer acceptul pt infiintarea unei firme in apartament, este urmatoarea: stg-nu exista apartament, drp-proprietarul e plecat la sute de km distanta(vine o data, maxim de 2 ori pe an acasa si sta maxim 1 saptamana in care se intampla sa nici nu-l intalnesc), sus-azi sta un chirias, maine altul, pe proprietar nici nu-l cunosc, doar numele il stiu din lista de cheltuieli, am inteles ca e plecat din tara la munca de multi ani( a mostenit apartamentul cu vreo 4 ani in urma si de atunci fie e gol, fie inchiriat), jos-plecati si ei 90% din timp la tara. In conditiile astea eu ma pot 'invarti' si 6 luni cu hartiile dupa mine pt semnaturi si sa nu obtin nimic. Exista riscul ca neputand obtine semnatura acestor oameni sa fiu pusa in imposibilitatea de a-mi deschide firma ? Exista solutiile in astfel de situatii ? Va multumesc.
Daca dvs. doriti sa deschideti o firma in apartamentul proprietate personala - ca punct de lucru, atunci situatia este putin mai complicata si chiar va trebuie, intr-adevar acordul vecinilor mentionati precum si avizul com. executiv.
Insa daca doriti sa faceci aceasta ”miscare” numai pentru stabilirea sediului social al firmei, parerea mea este ca situatia nu este complicata de fel. Trebuie ca acest lucru sa fie inteles de com. executiv care o sa va de-a avizul chir in lipsa vecinilor mentionati. In lipsa acestor vecini, puteti sa discutati si cu alti vecini (com. de scara).
Foarte important este avizul si stampila as. prop. Aveti grija, luati formularul special de pe site-ul ONRC, sectiunea ”Formulare”.
Succes!
Solutia la problema dvs. este ca presedintele asociatiei de proprietari sa scris in locul vecinilor limitrofi mentiuni ca "nu locuieste nimeni" sau "apartament inchiriat" etc. in functie de situatie. Este necesar avizul conducerii asociatiei - semnatura de aprobare si stampila.
Pentru a nu va confrunta cu probleme,desfasurati demersuri pentru obtinerea acordului individula al proprietarilor de drept al apartamnetelor in cauza
Exista numeroase situatii in instanta promovate de proprietari de apartamente nemulumiti de specificul activitatii persoanelor juridice si care au obtinut anularea contractelor ,tocmai pe exceptia lipsei acordului lor de vointa exprimat prin semnatura olografa
Va multumesc tuturor pentru raspunsurile prompte si perfect lamuritoare.
Acum se ridica o alta intrebare pt mine ... faceti referire la firma ca pct de lucru sau sediu social. imi puteti explica sau da o sectiune pe acest forum sau un link(daca e permis) unde pot afla ce presupune fiecare din aceste 2 forme ?