avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Înlocuire produs pe garanție
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Înlocuire produs pe garanție

Buna ziua, am achiziționat un telefon in urma cu 6 luni de la un magazin online (quickmobile) la care am primit garanția standard de 2 ani. In urma cu o săptămână l-am trimis la garanție pentru o problema software care nu a fost rezolvată. Este adevărat că dacă trimit produsul de 3 ori la garanție (atâtea reparatii apar pe certificatul de garanție) și problema nu se rezolva, vânzătorul este obligat să înlocuiască produsul cu unul nou sau să îmi dea înapoi contravaloarea acestuia?
Cel mai recent răspuns: Antik , utilizator 10:49, 24 Februarie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
ANPC- reclamatie, dar nu inainte de-a incerca amiabil rezolvarea problemei. Adica sa aveti dovada unui raspuns din partea acestora.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie telefon anulata in mod fraudulos iceblow iceblow Buna ziua , saptamana aceasta am intampinat o problema care voi incerca sa o descriu in randurile de jos cat mai bine si in cat mai putine cuvinte. Pe data de ... (vezi toată discuția)
Restituire bani datorită depășirii termenului de garanție Memleak Memleak Bună ziua, Am vaga impresie că ceva nu se leagă în peripețiile unui produs trimis în garanție. Am achiziționat anul acesta din Carrefour un mixer ... (vezi toată discuția)
Țeapă quickmobile alexandru20146 alexandru20146 Bună ziua, Am făcut nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile. Mi-am luat un telefon Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au ... (vezi toată discuția)