avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 804 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Fișa postului nu conține obligațiile pe care le am ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Fișa postului nu conține obligațiile pe care le am la locul de muncă. Cum se pot normaliza lucrurile?

Buna ziua,
Lucrez ca factor postal rural in de 2 ani. Primul an a fost o nebunie de informatii si teren de invatat incat a trecut foarte repede. Acum cu ceva exeperienta nu gasesc lamuriri si explicatii cu privire la activitatea mea.
Totul a inceput cand am cerut fisa postului cu distantele pe care eu sunt obligata sa merg cu numarul de km de parcurs si cu tot ce inseamna fisa postului. Diriginta imi prezinta o foaie in care este trecut cea ce este si in contractul de munca si atat. Sunt obligata sa intru pe drumuri private cu bariere sau fara unde am inteles ca nu se iau in considereare la distanta pe care o am.
Intrebari:
1 . Exista un act in care sa fie redat exact traseul meu cu km aferenti si numarul de case unde am distanta pe care aceasta este obligata sa mi-l incredinteze?
2. Este obligata institutia sa imi asigure bicicleta,sau sa imi deconteze benzina pentru zonele indepartate unde merg cu masina proprie?
3. Este obligata institutia sa imi asigure haine, curatenie la locul de munca si obiecte igienico-sanitare?
4.Este obligata institutia sa verifice traseele pentru a reanoi numarul de case si km acestia dublandu-se intr-un an pentru ca s-a dezvoltat foarte mult zona iar eu nu mai fac fata>?