Buna.
Doresc sa stiu care sunt consecintele atat pentru institutie si/sau pentru persoanele implicate, in urmatoarea speta, si anume:
- o institutie bugetata avea incheiat un acord cadru, privind achizitia unei cantitati de lemne, valabil 2 ani, adica pana in data de 01.05.2016;
- pe data de 20 aprilie 2016 (cu 10 zile inanite de 01.05.2016)institutia, fara a tine cont ca este valabil acordul cadru, dar stiind ca a achizitionat intreaga cantitate de lemne si considerand astfel, ca acordul cadru a incetat de drept, a achizitionat - prin achizitie directa, lemne pentru iarna 2016/2017;
- mentionez ca furnizorul cu care institutia avea incheiat acordul cadru nu a mai participat la licitatia din 2016 si nici nu are vreo pretentie;
- mai mentionez ca aceste fapte relatate au fost constatate de catre un organ de control/audit, si nu a imputat nimic, doar ca institutia a fost obligata sa constituie o comisie de cercetare administrativa!!
- o mentiune care poate avea un rol important, si anume ca pretul per tona in acordul cadru era de cca 160 lei/tona, iar cel din achizitia directa era de cca 330 lei/tona!
Ce ar trebui sa constate, conform legilor in vigoare la aceea data (legea 34/2006) - vechea legislatie, COMISIA de cercetare administrativa??
MULTUMESC ANTICIPAT!
Achiziția de bunuri
hp777
Buna.
Doresc sa stiu care sunt consecintele atat pentru institutie si/sau pentru persoanele implicate, in urmatoarea speta, si anume:
- o institutie bugetata ... (vezi toată discuția)