depinde foarte mult de domeniu in care activeaza...de regula functioneaza in baza reglementarilor de functionare si organizare a societatilor comerciale si isi desfasoara activitatea incheind contracte de prestari servicii cu clientii.Clientul nu este obligat in nici un fel sa incheie contract cu firma de service, daca nu doreste acest lucru.
Buna ziua !
Centrele de service asigura asistenţa tehnica a unor produse cumparate( inclusiv mentenanta) pentru o anumita firma sau produse ale firmei. Inginerii centrelor de service sunt o echipă de profesionişti de înaltă calificare în domeniul său. Fiecare din ei cu succes a însuşit studii tehnice, seminare şi atestări, care au fost organizate de companii-producători cunoscuţi în lume. Atelierele centrelor de service sunt utilate cu aparatele cele mai moderne, instrumentele şi materialele, care permit reparaţia de orice nivel de complexitate, rapid şi efectiv. Centrele de service au un sortiment necesar de piese de schimb, care permit reparaţia imediată, şi în acelaşi timp utilizînd piesele originare de la companie-producător. Sortimentul este ales lunar (uneori - mai des) conform statisticii şi este în permanentă actualizare. Sistemul bine organizat al livrărilor accesoriilor şi a documentaţiei tehnice, prezentată la timp pentru necesităţile centrului de service, permit rezolvarea operativă şi calitativă a problemelor de orice complexitate ce ţin de deservirea tehnicii. Politica centrelor de service este reprezentată nu numai de deservirea la un nivel de standardele mondiale, dar şi de o atitudine nouă la însăşi filozofia asistenţei de service, care prevede nu numai ajutorul clientului în orice situaţie şi în orice întrebare, care pot apărea cît la procurarea tehnicii, precum şi în timpul exploatării acesteia.
Cu stima !
Banuiesc ca piesele care trebuiesc inlociute in perioada de garantie sunt decontate de firma producatoare(care ofera garantia), dar eu ma refer la plata acelor persoane care se ocupa de service.Ex. concret: eu am fost contactat de reprezentanta unei firme in Romania daca vreau sa fiu centru de service dar fara sa-mi spuna drepturile si obligatiile fiecarei parti.Aici ma refer la faptul daca se ofera o renta lunara sau la fiecare interventie din partea reprzentantei(sau a firmei producatoare) - din nou, banuiesc, ca asta este in regulamentul intern al fiecarei firme, dar, in general, cum se procedeaza?
Sper sa fi fost mai clar.Multumesc!
Unităţile service sunt foarte importante iar despre acest lucru consider că trebuie să discutăm clar pentru că implică foarte multe probleme.Ce anume v-a deranjat la aceste unităţi?