In decembrie 2017 am infiintat o firma de consultanta, avand sediul social la domiciliu (care nu e proprietate personala, am contract de comodat), iar activitatea se desfasoara la sediul clientului. Nu am bunuri sau valori pe firma (doar capitalul social). Intrebarea este daca in acest caz se aplica prevederile Legii 333/2003, care mentioneaza la art.2(1): (1) Ministerele și celelalte organe de specialitate ale administrației publice centrale și locale, regiile autonome, companiile și societățile naționale, institutele naționale de cercetare-dezvoltare, societățile reglementate de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, indiferent de natura capitalului social, precum și alte organizații care dețin bunuri ori valori cu orice titlu, denumite în prezenta lege unități, sunt obligate să asigure paza acestora.
Adica, trebuie sa platesc si sa am acea evaluare de risc?
In mod normal nu ar trebui sa aveti nevoie de analiza de risc la securitate fizica pentru ca nu desfasurati activitate in sediul firmei.
Nu inteleg ceva - sediu social la domiciliu (!?) care nu e proprietate personala. Sa inteleg ca sunteti chirias, aveti viza de flotant la acest domiciliu si aveti contract de mandat incheiat cu proprietarul !?
Daca sediul firmei dvs. este intr-o locatie care necesita analiza de risc, va trebui ca respectiva analiza sa fie revizuita prin grija proprietarului locatiei si firma dvs. inclusa. Se are in vedere: existenta mai multor persoane in locatie, bunuri valorice in locatie care trebuie protejate, cai comune de comunicatie, etc.
Pentru sediul social în care nu se desfășoară nici un fel de activitate economică, de birou etc., nu este necesară întocmirea evaluării de risc la securitatea fizică.