Am aflat că la asociația de locatari există de 3 ani o ofertă f. avantajoasă a Veola pt. apă caldă și căldură, pe care nici funcționarii de la asociatie, nici vecinii nu o vor.
Veola refuză să îmi instaleze branșarea deși m-am oferit să plătesc costurile pentru instalare. Ei spun că oferta lor este numai pentru cel puțin o jumătate plus unu dintre locatari.
Celelalte apartamente au microcentrale pe gaz, o parte mai vechi de 10 ani,, unul este debranșat. Pentru apartamentele cu microcentrale, oferta de branșare la Veola este gratuită și nu există nici o obligativitate de a consuma de la Veola. Pentru ceilalți taxa este modică: 800 RON ÎN 12 rate. O bună parte dintre apartamente sunt închiriate "la negru".
Pot să oblig Veola să mă branșeze?
Pot să oblig veciniii să accepte branșarea?
Pot să îmi recuperez din banii de întreținere plătiți 3 ani aiurea?
Pot să îi trag la răspundere pe functionarii asociației?
Cum verific calculele asociației? De exemplu, suma alocata pentru "încălzirea subsolului" este constantă, pe când cea plătită pentru apartament este variabilă (a crescut aproape de 3 ori din noiembrie, până acum) deși consumul de apă caldă a fost același.
Toate datele despre ofertă, inclusiv că a fost prezentată la asociație de acum 3 ani, le am de la Veolia. De altfel, Veolia a lucrat în zonă: au refăcut conductele de distribuție între clădiri, iar pe o rază de 1 km sunt două asociații care s-au branșat.