Mai intai veti strange adeziuni in scris ale altor membrii, adica parinti ai copiilor care acum urmeaza cursurile in acea scoala si care doresc sa se implice. Acestea vor fi aprobate de comitetul director si apoi se va face convocarea adunarii generale a asociatiei la data, ora si locul stabilite, care sa aiba pe ordinea de zi alegerea noii structuri de conducere, noul sediu si, daca dupa citirea cu atentie a statutului de atunci, de la infiintare, constatati ca ar trebui aduse unele modificari sau completari prin care sa-l actualizati cu ce va propuneti dumneavoastra sa faceti de acum inainte, puteti sa aprobati si actul aditional cu modificari la statut. La finalul adunarii generale la care vor participa membri cu drept de vot inscrisi (deci si cei a caror adeziuni au fost aprobate),se va intocmi un proces verbal al adunarii generale semnat de cate membrii prezenti.
Luati legatura cu un avocat caci el va trebui sa va ateste proces verbal inainte de a-l depune la judecatorie.
Actele care va vor trebui sa le depuneti: • Cerere către Judecătoria, motivată în fapt şi în drept, care să cuprindă numărul de înregistrare a asociaţiei în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;
• Taxă judiciară de timbru;
• Convocatorul adunării generale, 1 ex. original + 2 copii;
• Procesul – verbal al adunării generale, conţinând semnăturile membrilor prezenţi, 1 ex. original + 2 copii;
• Act adiţional la actul constitutiv, respectiv la statutul asociaţiei (dacă este cazul), atestat de avocat sau autentificat de notar, 3 ex. originale şi o copie conformă cu originalul;
• Adeverinţă eliberată de asociaţie din care să rezulte nr. total de membri ai acesteia, la data întrunirii adunării generale, 1 ex. original;
• Sentinţă de înfiinţare + de modificare a actelor constitutive (dacă este cazul), 1 copie;
• Actul constitutiv şi statutul asociaţiei, în forma anterioară modificării, 1 copie;
• Certificat de înregistrare fiscală; 1 copie
• Certificat de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, 1 copie;
În situaţiile de mai jos se mai anexează:
- la modificare denumire
• Dovada disponibilităţii denumirii eliberată de către Serviciul Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Ministerului Justiţiei, 1 original + 2 copii.
- la modificare sediu
• extras de carte funciară sau contract de comodat, 1 original + 2 copii.
- la modificare componenţă consiliu director
• Copia cărţilor de identitate ale membrilor din consiliul director, 3 ex;
• Certificatele de cazier fiscal ale membrilor din consiliul director, 1ex. original +2 copii.
Membrii fondatorii raman acolo asa cum au fost prins acolo initial.