Buna ziua,
suntem firma ce vinde produse noi de service Centrale termice.
Am un client Persoana Juridica care a facut o comanda prin whatsapp, in baza anuntului nostru cu toate datele tehnice al produsului incl. poze de pe anunt internet (olx). Am trimis produsul cu factura, fosa tehnica si certificat garantie. In prima faza la receptia coletului mi-a multumit (in seara zilei de 27 feb). Azi dimineata (28 feb) pe la ora 9 ma suna sa imi spuna ca nu ar functiona. L-am intrebat care sunt simptomele si sa imi trimita poze pe whatsapp cum e legata piesa. Dupa ca. 45 minute revine cu un telefon si spune ca l-as fi inselat si trimite produsul inapoi.
Va rog mult sa imi spuneti, daca ca PJ are acest drept de returnare al unui produs nou, functional, chiar si fara un PV de la un service autorizat ?
Probabil a gasit intre timp produsul altundeva mai ieftin, dar asta nu inseamna sa existe spatiu liber al clientului PJ fara limite.
Inauntrul termenului de garantie, cumparatorul care a descoperit viciile ascunse ale lucrului este obligat sa le aduca la cunostinta vanzatorului, iar in temeiul garantiei poate fi indreptatit sa solicite inlaturarea viciilor de catre vanzator sau pe cheltuiala acestuia, inlocuirea bunului vandut cu un alt bun, lipsit de vicii, reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea vanzarii.
Este important a se analiza intinderea garantiei conferite, astfel incat cumparatorul sa nu deturneze dreptul de a denunta viciile bunului vandut de la scopul sau legal, actionand in prejudicierea vanzatorului.
Teapa pe olx
gigiion2
Buna ziua , am cumpărat un telefon pe olx , a fost probat la achizitie si telefonul mergea , imediat dupa ce vânzătorul a plecat am aflat ca are defecte ... (vezi toată discuția)