avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 866 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sanse contestatie CEDO
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sanse contestatie CEDO

Buna seara,
Va rog frumos, daca aveti rabdare sa cititi si sa ma ajutati cu o parere avizata, referitoare la urmatoare situatie:
In luna august 2015, la locul de munca au fost facute mariri salariale la 27 de colegi dintr-un efectiv de 29 de persoane( conform contractului colectiv de munca, acestea au fost majorari individuale). Deasemenea 30 de ore suplimentare efectuate pana la acea data nu mi-au fost platite de catre angajator, care dorea sa-mi iau zile libere in locul remunerarii banesti. Tot in aceasta perioada am realizat lucrari edilitare cu diferite echipe de colaboratori ( mentionez ca sunt inginer si aveam in subordine 24 de colegi cu diferite functii, soferi, instalatori, etc) iar in urma referatelor de premiere realizate, acestea au fost premiate de catre conducere cu prime banesti, incasate deasemenea doar de colegii din subordine cu care efectuam lucrarea.Am incercat sa rezolv aceasta situtie prin trimiterea unei adrese scrise directorului companiei, gandidu-ma ca probabil nu are cunostinta de aceasta situatie. Din pacate nu am primit nici-un raspuns. Drept urmare, in luna ianuarie 2018 am trimis printr-un avocat o adresa scrisa in care ceream sa mi se acorde aceleasi drepturi de care au beneficiat si colegii mei. In urma acestei adrese nu am obtinut decat plata orelor suplimentare, care mi-au fost achitate doua luni mai tarziu, mai exact in luna martie 2016, cand am si deschis litigiul de munca la tribunalul Bucuresti. In luna Iunie 2017 ( desi eu fusesem concediat din luna Ianuarie 2017, am castigat pe fond, iar instanta a decis ca societatea sa plateasca suma de 7300 de lei reprezentand