Buna ziua, sunt responsabila unei scari de bloc din luna Februarie,la sfirsitul lunii Decembrie 2017 si inceputul lunii Ianuarie 2018 s-a produs o avarie la conducta comuna de apa rece (deci avaria a durat cel putin 3 saptamini),cand ne-am dat seama de avarie am sesizat presedintele de asociatie care a venit la fata locului cu o echipa de instalatori, acestia au cerut suma de 1.200 lei, dar locatarii nu au fost deacord cu aceasta suma ,din aceasta cauza a curs apa pe o durata de 3 saptamini cu o pierdere de 2.ooo m2 apa.Acum proprietari care au ramas bransati la conducata de apa suporta costul pierderilor de apa.Intrebarii:asociatia a pus la costul pierderilor de apa pe suprafata utila,dar nu si apartamentele unde sunt 0(zero)persoane la plata intretinerii,este corect,a doua intrebare cum trebuia procedat la remedierea avariei avand invedere ca nu sunt bani la fondul de reparatii.Va multumesc anticipat!
Presedintele trebuia sa ia bani de unde avea si sa repare instalatia, nu sa se apuce de sondaje de opinie! Ideea e ca trebuia sa primeasca factura pentru reparatii. Iar banii pe care ii primeste pentru intretinere nu ii baga in conturi, plateste si din casa.
Cand reparatia se face pe parti comune se repartizeaza pe CPI iar piederile de apa cum nu se pot individualiza se vor repartiza tot pe CPI.