Buna ziua.
Detin un magazin online si doresc sa stiu daca, la vanzarea unui produs mai acord un produs ca bonus de acelasi fel ca si cel cumparat sau de alt tip, acesta, bonusul, se supune dreptului la garantie ca si cel cumparat?
Gandind logic, daca la un cutit cumpatar primesc un alt citit care nu taie, e ok? Sau daca la o cafetiera primesc inca un vas de cafea, dar spart, e ok?
Bunurile din oferta trebuie sa fie functionale, altfel trebuie mentionat in oferta ca poate unele nu functioneaza...
Dna. avocat.
Eu intreb una si dv. ce-mi raspundeti? Mai aveati un pic si-mi puneati la indoiala integritatea morala, sa ma certati ca vreau sa excrochez lumea cu bonusuri indoilenice.
Am pomenit cumva in intrebare ca, "daca ofer ca bonus produse indoielnice acestea se supun legislatiei dreptului de garantie? NU am intrebat asta!
Am intrebat "daca ofer ca bonus" (si atat)!
Era logic ca, daca bonus-ul era viciat de o defectiune aceasta trebuia adus la cunostinta de dinainte cumparatorului (deoarece poate tocmai bonus-ul l-a determinat pe cumparator sa achisitioneze produsul) astfel contractul de vanzare-cumparare (parca asa ii spune in online, nu?) era lovit de nulitate prin ascunderea respectivelor vicii!
Deci pana la urma exista o lege, o reglementare referitoare la dreptul de garantie la un bonus, un cadou, ceva gratuit? Aceasta era intrebarea.!
Va rog Dna. avocat. Liliana Gradinariu puteti sa-mi dati o replica daca doriti, dar un raspuns calificat la intrebarea mea nu-l mai astept de la dv.
Regret că v-ați supărat răspunsul meu, voiam să vă spun logica legală. Orice produs oferit că nou trebuie sa beneficieze de garanție, vedeți legea consumatorului,.plecăm de la definiția de acolo a bunului oferit.
Nu voiam să vă acuz de ceva, mă gândesc totuși că nu ați fi întrebat dacă nu erați bine intenționat.
Până la urmă, ne-am ales amândoi cu o mica cearta... Cred că nu am formulat bine.
Seară frumoasă!