Dorina Dorina a scris:
Buna seara.Tatal meu a facut un contract la vodafon tel mobila in mai2015.
in luna februarie 2018 m- am dus cu tatal meu la un punct vodafone Galati unde am fost imformati .ca contractul Sa prelungit Inca pe doi ani prin voce telefonica.
Nu i se putea prelungi contractul cu doi ani fără să primească niște beneficii concrete, de ex. un telefon nou sau alt terminal. Doar pentru avantaje la abonament (tarife reduse etc.) contractele se prelungesc cu numai un an - la dvs. nu pare că e cazul de vreun avantaj, însă nu puteți ști ce au vorbit la telefon :) Trebuie să insistați să aflați despre ce e vorba. Faceți o reclamație la firmă, descrieți ce știți și trimite-ți-o la numărul de fax 0372.021.413 sau pe e-mail persoane.fizice_ro@vodafone.com.
Dacă aflați că în mai expiră actualul contract, depuneți de pe acum (puteți tot prin e-mail) o notificare de renunțare la contract . Aveți nevoie de o dovadă care să demonstreze data la care ați depus-o, atunci va începe să curgă termenul de o lună care e prevăzut în contract.
Aveți aici un model de notificare:
[ link extern ]
Cam așa trebuie să arate, dar nu scrieți
rezilierea ci
retragerea din contract, și menționați dacă doriți sau nu păstrarea numărului.