@ynocentta,
L-ati ajutat pe user de nota 10 !!!
Ce intreaba omu' si ce raspundeti dvs.?
Raspunsul meu:
Pana de curand, furnizorii de apa-canal, a refuzat permanent incheierea de contracte individuale de furnizare pe motive neserioase; adevaratele motive sunt altele:
- furnizorul trebuie sa doteze fiecare apartament cu contoare de clasa superioara celor uzuale;
- daca nu folosesc metode moderne de comunicare a consumurilor individuale, furnizorii ar trebui sa angajeze foarte mult personal ( "cititori");
- furnizorii s-ar incarca cu multa birocratie pentru ca fiecarui proprietar ar trebui sa i se intocmeasca factura individuala;
Totusi, in ultima perioada, din ce in ce mai multi furnizori de servicii de furnizare apa-canal, au inceput sa incheie astfel de contracte. Nu as putea sa va spun in ce localitati se intampla asa ceva (banuiesc ca undeva prin Transilvania).
Acesti furnizori au inteles, in sfarsit, ca toate serviciile lor se pot face cu echipamente moderne, pot folosi contoare inteligente cu transmitere la distanta a indecsilor; mai mult, acum, majoritatea clientilor sunt conectati la internet, deci facturile le pot trimite f. usor, ba chiar si plata serviciilor se poate face prin internet...
Asadar, dvs. trebuie sa mergeti la furnizorul dvs. de apa-canal si sa discutati aceste chestiuni precum si rezolvarea practica a chestiunii. Va spun de pe acum, ca nu va fi usor...
Eu recunosc ca si noi, in localitatea IASI, ne confruntam cu aceeasi problema, dar usor-usor, o sa determinam furnizorul sa se alinieze la cerintele actuale ale activitatii economice. Cum spuneam, una este sa gestionezi 5000 de apometre de bransament si alta este sa gestionezi cateva zeci de mii - nu mai vorbesc despre cheltuiala, ca, deh, furnizorul tre' sa achizitioneze aceste echipamente, care nu sunt chiar ieftine. Aceasta este problema lor...
Succes!