Dvs. nu trebuie sa confundati marfa cu ambalajul.
Intretinerea este intretinere, repartizata pe fiecare proprietar si trebuie achitata conform celor specificate pe listele de plata (termene, scadente), alfel vi se pot percepe penalizari..
Pentru lucrarea de hidroizolatie, as. prop. daca si-a insusit suma lucrarilor trebuia sa sa o introduca pe lista de plata si repartizata ca obligatie de plata proprietarilor, asa cum s-a hotarat. Sub nicio forma nu trebuie sa luati de buna situatia ca... chitanta a ajuns la Asociatie care si-a luat angajamentul in scris sa recupereze suma de la ceilalti proprietari.
Daca suma nu este introdusa pe lista de plata, o sa asteptati mult si bine sa va compenseze cineva.. Asadar, mergeti la asociatie, discutati, obervati daca suma respectiva a fost introdusa pe lista de plata.
Daca suma a fost repartizata pe lista de plata si "incasarile merg greu", administratoruil si presedintele trebuie sa faca eforturi pentru a determina proprietarii sa-si achite toate obligatiile de plata afisate, inclusiv fd. de reparatii.
Banuiesc ca asa ati si discutat atunci cand v-ati apucat de treaba.
Mult succes!
~ final discuție ~