Am fost angajata timp de 3 luni in cadrul unei firme,insa dupa 2 luni am efectuat un examen rmn in urma caruia am fost supusa unei interventii chirugicale.In timpul concediului medical am ajuns la concluzia ca vreau sa inchei contractul cu angajatorul (nu este important motivul,insa multe demisii,discutii si statul peste program neplatit m-au dat mult inapoi),asa ca am trimis un mail administratorului in care il informam ca eu nu doresc sa mai continuam colaborarea (mentionez ca nu a raspuns,in schimb a transmis mai departe agentiei de recrutare care m a si contactat ).In data de 17.02 mi se incheia concediul medical (sambata),iar in data de 19.02 am trimis cererea de demisie,cu acordul ambelor parti,fara perioada de preaviz,pe mail,neputand sa ma prezint la birou pentru a o preda personal.
Ce este ciudat este faptul ca nu mi s a raspuns la mail,mi-a mai scris pe whatssup ca o sa mi trimita actele de incetare,etc,dar m-au bagat in concediu fara plata 8 zile si mi-au inchis actele cu data de 28.02,iar actele mi le au trimis in data de 06.03.
Pai daca nu au avut timp sa se ocupe de asta,puteam sa stau in preaviz sau sa continui cu cateva zile de concediu medical (starea de sanatatea imi permitea acest lucru) sau sa ma angajez (avand deja o oferta),dar din cate stiu nu poti avea 2 contracte full time (8 ore/zi) active.
Ma deranjeaza faptul ca nu am fost informata de nici un fel si vreau sa stiu ce pot sa fac sa rezolv situatia asta ca pe viitor sa nu se mai repete.Poate eu nu vreau sa am intrerupere 6 zile si sa pierd si banii pe 2 sapt,cand puteam sa stau in preaviz daca era atata nevoie (desi clar nu s ar fi pus problema).
Va multumesc mult pentru raspuns!