avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 386 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Agresiune in timpul serviciului
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Agresiune in timpul serviciului

Buna ziua,
In timpul serviciului, lucrez ca sofer, am fost agresat in trafic de catre o persoana in stare de ebrietate, mi-a sarit in fata iar dupa ce am oprit masina mi-a deschis portiera cu intentia sa se urce in masina, nu i-am permis accesul in masina dar in acel timp mi-a sustras cheile si le-a aruncat intr-un canal. Pt a evita o altercatie am chemat politia care l-a dus la sectie pe respectivul si m-a chemat si pe mine sa fac reclamatie, ulterior reclamatia respectiva fiind incadrata la furt! Directorul firmei la care lucrez a spus ca el nu este interesat sa faca nici o plangere impotriva respectivei persoane care m-a agresat in timpul serviciului, dar daca eu vreau sa-l dau in judecatata pe barbatul care m-a agresat este problema mea personala. Eu nu am nici un interes in acest sens, si as dori sa-mi retrag plangerea pe care i-am facut-o respectivei persoane, la urma urmei consider ca era problema firmei. Cum pot proceda in aceasta situatie?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 09:47, 21 Martie 2018
Nu înțeleg de ce ar fi problema firmei. Cel agresat ați fost Dvs. Și nici nu ați avut grijă de mașina care v-a fost pusă la dispoziție
Ultima modificare: Miercuri, 21 Martie 2018
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Agresiune Comandante Comandante Buna seara. Sunt elev si am 19 ani, in seara asta am avut o altercatie si persoana in cauza(in stare de ebrietate) e posibil sa faca plangere, normal ar trebui ... (vezi toată discuția)