avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1474 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Avize si autorizatii
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Avize si autorizatii

Buna ziua!

Mi-am deschis un SRL pentru prestarea activitatii de calcat rufe. Fara spalatorie. Calcat rufe la sediul societatii (acasa) si transportul acestora tur/retur la client. Puteti sa imi spuneti va rog ce avize si autorizatii imi sunt necesare pentru a-mi desfasura legal actvitatea? Nu am angajati. Activitatea o prestez eu si asociata mea.
Cel mai recent răspuns: DanielaMocanu83 , utilizator 12:51, 26 Martie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca ati inregistrat firma la RC trebuie sa primiti certificat de inregistrat si la cerere, certificate constatatoare, separate, pentru domeniile: ssm, mediu, sanatate, sanitar-veterinar, certificate care va autorizeaza/ avizeaza functionarea.
Inainte de a incepe activitatea trebuie sa o declarati la ANAF pentru impozitare si plata asigurari sociale si asigurari de sanatate, respectiv la primarie-taxe si impozite pentru stabilire impozit pe locatie si taxe locale.
Va multumesc foarte mult pentru raspuns. Firma este deja infiintata dar are alt obiect principal de activitatem va trebui sa autorizam noul cod caen pentru aceasta activitate. Daca sunteti amabil, puteti sa imi raspundeti la urmatoarele intrebari:

In situatia in care solicit certificatele constatatoare separate pe domenii primesc instructiuni cu ce documente sa pregatesc pentru fiecare autoritate pentru a primi aviz de functionare?

Pot fi declansate controale inainte de autorizare?

Credeti ca pot desfasura activitatea in propria locuinta fiind vorba doar de calcat?

Va multumesc inca odata pentru diaponibilitate si amabilitate. O seara buna!

POPA GHEORGHE a scris:

Daca ati inregistrat firma la RC trebuie sa primiti certificat de inregistrat si la cerere, certificate constatatoare, separate, pentru domeniile: ssm, mediu, sanatate, sanitar-veterinar, certificate care va autorizeaza/ avizeaza functionarea.
Inainte de a incepe activitatea trebuie sa o declarati la ANAF pentru impozitare si plata asigurari sociale si asigurari de sanatate, respectiv la primarie-taxe si impozite pentru stabilire impozit pe locatie si taxe locale.

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca doriti sa comentati dati clik pe "raspunde" pentru a nu aparea mesaje deja scrise care aglomereaza inutil forumul de discutii.
Cand ati inregistrat firma/ urmeaza sa inscrieti un nou cod CAEN, completati obligatoriu declaratii pe propria raspundere ca sunt realizate masurile legale privind fiecare sector de activitate, din cele mentionate in emsajul meu anterior. Daca solicitati certificate constatatoare acestea tin loc de autorizatii/ avize (conform prevederilor legale - OUG nr. 44/ 2008 cu modificarile si completarile ulterioare).
Documentele sunt cele mentionate de dvs. ca sunt realizate (bifate) in declaratia pe propria raspundere.
Controalele institutiilor statului se declanseaza dupa obtinerea certificatului de inregistrare si vizeaza bifele pe declaratiile pe propria raspundere pe care le-ati dat la RC.
Desfasurarea de activitate fara certificat de inregistrare si declaratie la ANAF o faceti pe propria raspundere.
Va multumesc mult pentru clarificari!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

De unde iau autorizatii? lorenna2105 lorenna2105 Buna ziua!Revin si eu cu o alta intrebare...vreau sa mi deschid un bar...am facut toate actele la Registrul comertului si miercuri imi va da certificatul de ... (vezi toată discuția)
Autorizatia ssm marianadavid marianadavid Buna seara, Societatile comerciale cu cod caen restaurante trebuie sa obtin aautorizatia din punct de vedere ssm de la ITM? Ce societati trebuie sa aiba ... (vezi toată discuția)
Avizare coduri caen onrc Eugenia04 Eugenia04 O avocata mi-a infiintat o firma noua pe care i-am spus ca doresc sa desfasor activitate de comert (de fapt intermediere) de produse electrice. In baza unor ... (vezi toată discuția)