Ma aflu in situatia sa astept mai bine de 6 luni sa se reglementeze o situatie la ANAF. Mi s-au cerut documente in acest timp si s-au tergiversat lucrurile.
Din octombrie anul trecut astept sa primesc certificatul de platitor de TVA, timp in care nu am putut emite facturi cu TVA pentru clientul meu.
Exista vreo solutie prin care ii pot obliga sa grabeasca procesul?
Se poate rezolva in instanta acest lucru?
Ce avocat bun imi puteti recomanda?
Cei de la ANAF mi-au cerut sa fac modificari la statul firmei si sa modific documente la ONRC.
In plus mi-au cerut de nenumarate ori bilanturi si documentele contabile in contextul in care eu nu am putut sa am activitate pe firma din august pana acum.
din ce spuneti dumneavoastra, inteleg ca firma a fost declarata inactiva pe motiv de sediu expirat
pentru reactivare, trebuiesc indeplinite anumite conditii, printre care depunerea tuturor declaratiilor si bilanturilor contabile si plata datoriilor catre buget.
verificarile se efectueaza conform unor planuri, asa ca nu cred ca are rost sa actionati in instanta, pentru ca organele fiscale nu gresesc cu nimic, indeplinesc procedura. Cand veti avea totul in regula, veti primi instiintare ca firma a fost reactivata.
Am dorit sa semnez un contract cu o alta firma externa si una din conditii era ca firma sa fie platitoare de tva.
Am depus toate documentele necesare conform legii si anaf nu si-a indeplinit obligatiile, mi-au tot spus sa revin dupa o saptamana si cum trecea luna mai imi cereau inca un bilant, inca o declaratie, la fel pentru ultimele 6 luni.
Mie nu mi se pare normal sa ma tot amane, iar acum au depasit cu 5 zile termenul in care trebuiau sa imi furnizeze certificatul de platitor de TVA.
Inactivare societate
SertIT
Buna ziua, am aflat in august 2015, cand am vrut sa inregistrez firma ca platitoare de tva, ca societatea a fost declarata inactiva din luna mai 2015.
Nu am ... (vezi toată discuția)