Bună ziua, la un concurs de recrutare pentru un post de conducere în administrația publică (secretar comuna) este obligatoriu masterul sau studiile postuniversitare domeniul juridic și vechime 2 ani,? Mulțumesc frumos.
Pot candida persoane care au studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în specialitate juridică sau administrativă.
"În cazul în care la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de secretar al comunei nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de studii şi condiţia de vechime în specialitatea studiilor de minimum 2 ani, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:
-persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică sau administrativă;
- persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate;
- persoane care au studii medii, absolvite cu diplomă."
Este corect?
CIM-ul se face in acest caz pe o perioada determinata de 1 an (sa presupunem ca a fost castigat concursul de o persoana care are doar studii juridice fara experienta si fara master)?
Daca, DA, atunci cand se face incadrarea si in ce conditii in contract de munca pe perioada nedeterminata?
Munca
carnetel
pentru a fi secretar intr-o primarie de comuna trebuie sa ai si facultatea de drept sa ajunge doar masterul in drept (vezi toată discuția)